הקומה של אהובה – מכון יופי בצפון תל-אביב
 
 
 
 
 
4.56
5 חוות דעת
 
 
 
 
 
 
 
 
 
התקשרו עכשיו
 
072-3250951
 
זהו מספר מקשר
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

חידוש עור הפנים

 
אם את מעוניינת להעניק מראה חדש לעור הפנים שלך, כדאי שתדעי מהן הדרכים השונות בהן אפשר לעשות זאת. כמובן, שבחירת הדרך המתאימה לך באופן אישי צריכה להתבצע על ידך ועל ידי הקוסמטיקאית שלך, כדי שהתוצאות יהיו מרביות ויאפשרו לעור שלך להישאר בריא ויפה, ולך כמובן להיות מרוצה.
 

חידוש עור הפנים בכמה שיטות

 
 
הקומה של אהובה מציעה טיפולים שונים לחידוש העור, שיאפשרו לך להיראות בדיוק כמו שאת רוצה:
 

טיפול באמצעות מכשיר "הידרה ליפט" מבית גינו, פריז

 
טיפול הידרדרמי-ליפט המתבצע באמצעות מכשיר חדשני, המבצע "אימון כושר" לשרירי הפנים, מגביר את נפחם וגורם לתווי הפנים להתרומם כלפי מעלה, ממש כמו מיני-מתיחה לעור. טיפול זה מומלץ לכל מי שמתחילה לראות קמטוטים וקמטים, וגם למי שעוד לא, אבל עדיין רוצה לשמור על המצב הקיים. ניתן לבצע טיפול לעור הפנים כולו או להתמקד באזור העיניים. אין ספק שהפיתוח החדשני מבית גינו בהחלט מספק תוצאות מרשימות!
 

מסיכת לד

 
שימוש באורו המבריא של הלד לטובת הפחתת קמטוטים, פצעי אקנה, צלקות וכתמים. הטיפול מתבצע במכון ואורך כחצי שעה. מומלץ לבצע סדרת טיפולים בהתאם למצב העור, אולם אין ספק שכבר לאחר הטיפול הראשון תוכלי לראות את השינוי.
 

טיפולי פילינג

 
חידוש עור הפנים במלוא מובן המילה. שימוש בחומרים האיכותיים והמתקדמים ביותר לטובת קילוף שכבות העור העליונות המכילות הרבה תאים מתים, ועידוד התחדשותם של תאים רעננים ובריאים. מומלץ לבצע את הטיפול אחת לחודש-חודש וחצי.
 

טיפולי פנים בהתאמה אישית

 
אהובה תציע לך אישית את טיפול הפנים שמתאים למצב עורך, ושיתרום בצורה משמעותית לחידוש העור. בין הטיפולים המוצעים במכון: טיפול הידרדרמי, טיפול הידרדרמי-ליפט, הידרדרמי-ליפט לעיניים, הידרה קלין, ארומטיק, מיקרוביוטיק, ניו וייט ועוד. כל הטיפולים מתבצעים תוך שימוש בחומרים האיכותיים של חברות גינו וסאל, המותאמים באופן מדויק לסוג העור שלך ולמצבו.
 

מוצרים לטיפוח ביתי

 
בקומה של אהובה תוכלי לרכוש מוצרים איכותיים מבית גינו וסאל, מהמובילות בתחום הקוסמטיקה בעולם, שיאפשרו לך לבצע טיפולים ביתיים לחידוש עור הפנים. כל המוצרים קיבלו את אישורי ה-FDA האמריקני ומשרד הבריאות הישראלי, כך שאת יכולה להיות סמוכה ובטוחה שאת רוכשת איכות. אהובה תשמח להסביר לך איך להשתמש בכל מוצר בצורה האידיאלית והחסכונית ביותר, שתאפשר לך לראות תוצאות כמה שיותר מהר.
 
לקבלת מידע נוסף אודות על חידוש העור ולקביעת תור חייגי 072-3250951 ונשמח לעמוד לשירותך.